Arkadaşlar bir sorum olacak, 24. Haftadan itibaren idari izinli olma hakkımız var ya acaba o izni illa 24. Haftada kullanmak zorunda mıyız? Mesela 24-32 arası idari izinliyiz, 24’te değil de 28. Haftada izne ayrılma gibi bir durum söz konusu olabiliyor mu? Bilgisi olan varsa beni aydınlatırsanız cok sevinirim 🎀