Annecikkkk111 İyi akşamlar 40+2 haftalık gebeyim doktorum pazartesiye kadar doğum gerçekleşmezse pazartesi gel erkenden dedi napmalıym sizce
Kbracoskun Annecikkkk111 doktorun dediğini yapacaksın başka yapacak bisey yok ki kendi ağrısı ile gelse iyi ama gelmeyince mecbur doktor müdahale edicek
Kbracoskun Kbracoskun suni sancı verir büyük ihtimal Bi sorun olmadıkça Allah yardımcın olsun inşallah 🤲
Gozdemo Merhaba bende aynı durumda gitmiştim ilk doğumumda eğer doğum olmazsa pazartesi gel demişti ama suyu da azalınca ben o gün suni sancı verilmesini istedim yani korkulcak bişi yok sadece suni sancı veriyorlar. Tabi inşallah kendi doğal yolla sancın ile gidersin inşallah.
Busraclby Ay cnm haftamız aynı aynısını banada dedi doktor ama,bebeğimin hareketleri falan iyi son gittiğimde Bi problemde görünmedi acaba 41 pazartesiye kadar bende kendi sancımi beklesem mi diye düşünüyorum
Gozdemo Annecikkkk111 Bana saat 12 de serum takıldı yavaş yavaş verildi ilaç saat 20de doğurdum ama bu kişiden kişiye değişen bir durumdur.