Ozlem2904 Ya kizlar dr kontrolsuz dogumun başlicagini anlayamiyomuyuz 😒 açilmalar hissedilmiuo mu mesela? 32.haftanin icindeyim ama ara ara gelen vajinal batmalarim oluyo bel agrim var ama oda b gun agriyosa 2 3 gun agrimiyo sanirim gün icindeki isime gore agri oluyo… ayrica bebek toplaniyo diye cok yazan oluyo ama mesela benim bebegim duzenli olarak aksamin sadece belirli saatlerinde öne dogru geliuo kafasi olduguna nerdeuse eminim sonra bi soldan vuruyo bi sag kaburgalardan. Genelde ayni anda vurmalar oluyo. Ve deidgim gb kaburgalarda yukarda hissediurum bebegimi. 32.hafta erken farkindayim ama burdaki yazilarida gorunce acaba m diyorum. Ilk kez dogum yapicam yakinimda hic dogum yapan olmadida 😒 yani siz nasil anliyosunuz dogum vakti oldugunu? Pazrtesi randevim var sorcam dr uma bisuru soru ama pazartesiyede var bayaa
Melikem-91 Ozlem2904 valla bende 38.haftadayım ama bir türlü gelmedi arada akşam sancım oluyor ama bende merak ediyorum nasıl olacağını
Zeynpnurr Ozlem2904 bugun dogurdum. Dun aksam ara ara bel alt karindan bacaklara dogru agrim vardı. Adet sanciisi gibi sıkıştırdı beni. Bu sabahta ağrı sancı gelmeden suyum geldi. Suni sancıylla dogurdum
Ozlem2904 Melikem-91 sancidan kastiniz ne acaba? Mesela nereye vuruyo bel agrisi vs oluyo mu. Ben 32.haftamdayim 38 daha ilerde ya sanci farkliligi oluyo mu diye merak ediurum
Ozlem2904 Zeynpnurr Allah bagislasin Rabbim saglicakla buyutmeyi nasip etsin insallah 🤲🌼 öncesinde nişan gelmismydi acaba birde kac haftalik dogum yaptiniz?
incimercan Zeynpnurr “adet sancısı gibi bi sancı “ ifadesini çokça görüyorm, benim adetim sancısız oluyor, ben de buna takılıyorum nasıl sancı acaba diye😂😂😀. 34+1’im , kendime ayırt edici olarak sancı süre ve sıklığını belirledim 💫 ona göre hareket ederim
incimercan Zeynpnurr “adet sancısı gibi bi sancı “ ifadesini çokça görüyorm, benim adetim sancısız oluyor, ben de buna takılıyorum nasıl sancı acaba diye. 34+1’im , kendime ayırt edici olarak sancı süre ve sıklığını belirledim 💫 ona göre hareket ederim
Zeynpnurr Ozlem2904 aminn tesekkur ederim canim 😊 nisan gelmedi sabah direkt olarak su gelmeye başladı. Tam 39 haftaydim
Momsland incimercan benimde adetim hep ağrısız olurdu ilk hamileliğimde aynı şeyi düşünüyordum nasıl anlarım acaba diye ama emin olun anlıyosunuz o sancıyı geldiğinde 😊
HaticeBerkayBalat3103 @Ozlem2904 canım her hamilelik farklıdır agrılar sızılar herkeste aynı olmayabilir öncelikle bunu bil dogumun başladığını ya nişanın gelir ya suyun gelir ya bel agrın olur şiddetli kasık agrın olur onu Bi şekilde anlarsın yani korkma benimde ilk gebeliğim bir sürü şey araştırıp bilgi ediniyorum ve bu zamana kadar pek çok şey öğrendim ayrıyetten kendim zaten çocuk gelişimciyim az çok bilgim vardı ama şimdi daha geniş kapsamlı bilgiye sahibim dogum nasıl olur dogumda nelerle karşılaşırım vs gibi pek çok şeyle alakalı bilgi sahibi oldum çok şükür çok araştırıp okursan sende bilgili olursun 34+0 Haftalıgım bu arada bende
Zeynpnurr incimercan belinden doğru giriyor ilk olarak yani benim dogumdan bir gun once o sekilde oldu ama duzensizdi hareket edince geciyordu. Kasilmalarinizi ve ağrı sıkligini takip edin kac dakka arayla geliyor diye
HaticeBerkayBalat3103 @Umranmistikmemet benimde 34+2 canım son 40 günüm Allah’ın izniyle sağsağlim kucaklarımıza alırız inşallah ilk bebek heyecanı var ve dogum konusunda da biraz korkum var inşallah rabbim bir avazda kurtulmayı nasip eder sürecin nasıl ilerlediğini biliyorum bilgi sahibiyim ama insan yinede ister istemez biraz da olsa korkuyor rabbim bizlere güç kuvvet sağlık sıhhat versin ☺️🙏🙏