Yaseminkaya 1234 Bende oraya gidiyordum sevil hanimi oneriyorlar dogum icin birde yavuz teoman ama ben zeynep kamilde dogrdum ve ozelden farksiz tek odalari ayri dgl o bur turlu ztn dogumdan snra yaninda biri durup surekli gelebilyr
1234 Yaseminkaya pınar hnma gidiyorum ama hiç aklıma gelip sormadım Bugun bir tanıdık baska özel hast. Dogum yapmış odası iki kişilikmiş sanırım bana cok sacma geldi sorayım dedim
1234 Yaseminkaya sevil hanım evet cok iyi Z. Kamilde ablam dogum yaptı özel gibi cok gızel ilgi alakaları var
Yaseminkaya 1234 Bende pinara gittim hepsine gittim orda ama en cok pinara tek kisilik odalar yengem iki ay once dogum yapti canim
Yaseminkaya 1234 Pinar hanim dglde yavuz teoman odaha iyi bakiyor.. Daha cok inceliyor.. Hatta bebegin renkli fotosunuda cekiyor ben cektircektm ozaman ayagini kaldirmsti sonradan ztn gidene kdr dogumum oldu
1234 Yaseminkaya sevil hnmdan pınar hnma gectım şimdilik memnunum 12 gün sonra sezaryen olacagım bende