Slnmrcmk Herkese Merhaba, Hastane çantalarınıza ne olur ne olmaz diye mama koydunuz mu, koyduysanız hangi marka? Şimdiden teşekkürler🌸
Haticebt Slnmrcmk özelde doğum yapacaksanız koymanıza gerek yok devlette yapacaksanız ihtiyaç duyabilirsiniz.. benim sütüm geç geldi, sma optipro kullandım.. çocuk doktorumuz sma aptamil hipp ve bebelac mamaların gayet iyi olduğunu söyledi
RumeysaNur34 Slnmrcmk evet aldım ilk hamileliğimde de ikinci ye de alacağım inşallah aptamil mama aldık
Nur06sena Denizyildizii Peki ya gece doğum yaparsa? Cumartesi pazar doğum yaparsa? Eczanede yoksa? Her ihtimale karşı yanına almalı 😊
Denizyildizii Nur06sena Hastanelerde mama bulunuyor. Ayrica cumartesi pazarda nöbetçi eczaneler var. Ben koymadım sütümün gelmeme ihtimalini düşünmedim bile. Hep gelecek diye düşündüm ve öylede oldu😊