Gulsahh123 Herkese merhaba arkadaşlar 38 haftalık hamileyim 1 haftadır ellerim de uyuşma kollarımda agrısı cok kötü oluyor karpal sendromuymuş bileklik yazdı doktorum sizler de böyle birşey cıktımı cok can yakıcı birşey çıktıysa nasıl geçti :(
Luliko Gulsahh123 23 haftalık hamileyim yaklaşık 3 haftadır ellerimde uyuşma bileklerimde aşırı ağrı yaşıyorum:( sanırım doğuma kadar sürecek ama doğumdan sonra geçer diyorlar.
Anne_N Gulsahh123 benim 30. hafta civarı olmuştu. Doğum sonrası zamanla geçti. Bir arkadaşımın geçmedi en son ameliyat oldu ama.
Zeynpnurr Gulsahh123 canim benimde var dogumdan sonra gecer dediler hamilelikte yapilcak bisey yok malesef. Bilekligini kullan cok uyusunca soguk uygulama yap bide ellerini cok yorma