Kızlar merhaba, 34+4 haftalığım doğru düzgün normal doğumu destekleyen doktora denk gelmedim bebeğim haftasına uygun ilerliyor doktorun dediği bebek iri ben seni sezaryen yaparım. Korkuyorum doktora devam etmeye normale teşvik etmeleri gerekirken haftasına uyumlu giden bebeği neye göre sezaryen yapmak isteyebilirler ki! Lütfen yardımcı olur musunuz