Miray_alparslan bende bir kere oldu ossax k vitamini verdi doktorum hiç olmadı daha kullanmanı tavsiye ederim kalsiyum magnezyum çinko hepsi var içeriğinde takviye edici gıda ilaç değil 33+5olduk sadece bir kere oldu içmeye başlayınca geçti hap şeklinde benimki