Didem4957 Arkadaşlar bu son 4 gündür yürürken hareket ederken vajinal bacak aram da ağrı var nedeni nedir acaba
Eslemkusun_annesi Didem4957 34+3 haftalık olduk ben 27.haftadan beri bu ağrı ile baş etmeye çalışıyorum çok aşırı baskı ve sizlama var 29+6 da pozisyonunu almış demişti doktorum perşembe günü kontrolüm var 35. Haftada çatı muaynem var bakalım heyecanla bekliyorum
Ozlem2904 Didem4957 bendede uzun suredir vardi mgnezyum kullaninca geciyodu ama artik duzenli kullansamda gecmiuo. Sanirim bebbis baski yapiyo artik
Gizemcetinn Didem4957 canım çatı ağrısıymış 29. Haftadan beri var bende 34. Haftadayım şimdi. Magnezyum yazdı doktor pek faydasını görüyormuyum tartışılır ama napalm çekicez 😂
Didem4957 Eslemkusun_annesi ben de ilk defa yaşıyorum ilişkiye ve sıcak suya girdiğimden böyle oldu diye düşünüyorum
SemaaR Bende 26 haftadan beri var. Yürürken sanki bebek düşecekmiş gibi de hissediyorum. O yüzden sürekli dinlenmem gerekiyormuş. Suyum da fazla olduğu için iç çamaşır sürekli ıslanıyor. Zor 😞