Hgmom1 Kızlar kafam çok karışık.. Regl zamanımı 3. Günü kahverengi leke geldi o lekelenmelerde 3 gün sürdü. Test yaptım negatif çıktı. Regl’den 2 gün önce yine test yaptım negatifti..
emrbalayse Hgmom1 Allah gönlünüzden geçeni versin. Ama benim de bazen baya fazla oluyor. Bazen de dediğiniz gibi az az oluyor. Az olduğu zaman da ben normal karşılıyorum. Biraz akışına bırakın tavsiyem