Merhaba kızlar hamileliğimden önce kabızlık sorunum vardı hamile kalınca daha çok ilerledi yediklerime dikkat ediyorum sürekli kayısı falan tüketiyorum lifli gıdalar tercih ediyorum ama yinede pek işe yaramıyor suan 33+3 deyim kasılmalarım çok sık oluyo ilaç kullanıyorum bu yüzdende ıkınmam söz konusu bile değil ve bu beni daha çok zorluyor acil bi çözüm lazım bana çok zor durumdayım bu kadar açık yazdığım için kusura bakmayın ama dayanacak gibi değilim artık anında bi çözüm bilen varsa yardımcı olabilir miiii