kizannesi_1004 Kizlar e bebekte emzirme sütyeni indirimse kaplı olandan düşündümm kullanisli mi ve bedenleri nasil acaba bir de hamile külodu
Haticebt kizannesi_1004 kayınvalidem bana emzirme sütyeni almıştı ancak ben emzirme sütyeni kullanamadım, pentinin kaplı atletlerinden almıştım, hem hamileliğimde kullandım hem de emzirirken kullanıyorum
RumeysaNur34 kizannesi_1004 ben ebebekten hamile külodu ve emzirme sütyeni aldım çok rahat sonra 2 sütyen daha aldım geçende trendyol indiriminde 5li hamile külodu indirimdeydi gerçekten çok iyi kumaşı falan beli yüksek tam doğum için
rengarenkduduv kizannesi_1004 Göğüs kabıma uygun bulamadığımdan sütyeni almamıştım. Ama iç çamaşırını kullanıyorum çok memnunum doğumdan sonra da bir süre kullanırım.
kizannesi_1004 Haticebt ya sütyen gibi olursa hani sarkmaz belki biraz toplar dedim yoksa ben de tutkunun yarım atletlerinden aşırı memnunum eğer emzirme sütyenleri çok gerekli değilse onlardan alacağım
kizannesi_1004 RumeysaNur34 peki kaplı mı kapsız mı sence canım kalıpları nasıl bir de 85 ile 90 arasinda kaldim
RumeysaNur34 kizannesi_1004 ben kapsız olandan almıştım canım 80 b aldım doğumdan sonra göğsün küçülür çocuk emdikçe falan dediler ama evde rahat rahat giyerim diye değiştirmedim diğerlerini de 80 aldım sen bedenini daha iyi bilirsin tabi