Tgclvnt
Evet ben kullandım gerçekten bende sizin gibiyim idrar yollarimda enfeksiyon çıktı henüz daha yeniyiz bu yüzden işte insan ister istemez zarar geleceğini düşünüyor ilaç bir tablet bitirdim ikinci tabletinden de 1 tane icmistim geriye 7 tane kaldi icmem gerekiyor aslinda icseydim bitmisti enfeksiyonum hala var enfeksiyon bebek icin daha zararli dedi doktor doktora gittigimizdede şükür iyiydi kalbi kendisi lütfen sizde icin doktorumu dinlemeyip yarida biraktim yaklasik 3 hafta once simdi tekrar basladim sonuçları görünce Allah’ım kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻🤗