MerveBozan Canım benimde 39+2 ama ne açılma var ne sancı ama belim çoookk ağrıyor bugün birde hiç ayaklarım bukadar şişmemişti üzerine basınca sızlıyor bugün oldu normalde Yoktu açılma için acaba ne yapmalıyız Perşembe ye kadar açılması lazım yoksa sezaryen olma ihtimali olacak ☹️👼🏻👼🏻