Annelikyolculugum malesef öyle hatta araştırdım korktum acaba doğum sancısı vs mi diye ama yalancı sancılar başlamış artık 🙄dinlenme halinde geçmiyor ise doktora başvurun yazıyor arada kalkıp yürüyüp dinlenince geçiyor 😢değişik bir şeyler oluyor korkular başladı 🙈umarım vaktinde sağlıkla gelir yavrular 🤰❤️