Melikememis779 yaptırmayın bence.
Tabi engelli olursa aldırırım diyorsanız yaptırın. Engelli olsa bile aldırmam derseniz yaptırmayın. Bana dedi kesinlikle yaptırmadım.
Bebeklerimiz çok, hareketli olduğu için iğnenin ona değme olasılığı da var. Ve düşük kanama erken su gelmesi yaşaya bilirsin.
Bana böbrekleri büyük diyip yönlendirdi. Size ne dediler