Elfn
Hanımlar doğumdan sonra güzel bir bakım yaptırmak istiyorum yüzümde gözenek ve lekeler var avrupa yakasında bana önerebileceğiniz iyi bir güzellik merkezi,klinik var mı acaba 😊 maalesef bir kere daha gitmiştim ama param çöpe gitti diyebilirim şimdi yine aynısı olsun istemiyorum umarım yardımcı olursunuz banaa 🌸🌸