Lemanbal Merhaba kizlar size bisey sorcam.ablam ayin 13 de catlatma ignesi oldu 2 tane buyumus yumurtasi vardi bugun erken gebik yapti 2 cizgi cikti bunu yasayan varmi gerceklik payi ne kadar…….
Glsh14 Lemanbal İgneden 14 gun sonra testi yapman lazim bende daha once igneden 12 gun sonra yapip pozitiflik gormustum igneden dolayi.sonrasinda cok uzulmustum
Dilber98 Lemanbal Canım çatlatma iğnesinde hamilelik hormonu olan bhcg var o yüzden çift çizgi çıkmış ola bilir.Daha doğru sonuç için iğneden 17 gün sonra yapılması gerek testin.Ondan erken yapıldığında silikde olsa iki cizgi çıkar muhtemelen.
cgnduru Lemanbal canım catlatma iğnesinin içinde hcg hormonu yani hamilelik hormonu var en az 10 gün geçmesi lazım oda en az etkisi vücuttan 10. Günden itibaren azalmaya başlıyor.. ondan pozitif şuan daha erken
Edaozencan Merhabaa, çatlatma iğnesinden sonra test için en az 14 gün geçmesi gerekir. Diğer türlü hatalı çıkar.
Bsrayanis Çatlatma iğnesinden sonra 9-10. gün pozitif görmeye başladım, giderek koyulaştı. Erken gebelik testi de değildi. 13. gün Beta Hcg 56 çıktı.
gizzzy35 Lemanbal En az 12 gün geçmesi lazım. Ben ilkinde 12. Gün öğrenmiştim. Bu gebeliğimi de 13. Gün öğrendim
incisu Lemanbal çatlatma iğnesi beta hcg içerdiği için hamilelik testleri pozitif çıkacaktır iğneden 12 gün sonra test yapılması gerekir