Kızlar selam 33. Haftalık hamileyim. Göğüs ucumda yarıklar oluşmuş ve kabuklanma gibi şeyler görüyorum bu normal mi?? Kabuklar da sarı gibi acaba iltihap mi oldu dedim ama bu sorunu yaşayan var mı ? Lansinoh krem sürüyorum 1-2 haftadır ara ara ama geçmedi henüz şimdi de memeleyn bariyer koydum uçlarına.Yardım:(