filizefsa İlk doğumum son dakika sezeryann olmuştu. 2. Doğumum ile arasında tam 3 yıl oluyor normal doğum yapmam mümkün mü? Yapan var mı?
Azra57 filizefsa bende dişünüyorum istdayım karar verdigim bi doktor sırf ssvd yapıyor instagramda birsezeryanhepsezeryandeğildir dşye sayfa var takip edin il içe doktor isimleri var
filizefsa Merveonay bekleyelşm bakalım kuzum 2 yılı geçince olabiliyor diyor tüm makaleler ama doktorlar pek önermiyormuş kanama olur diye aklım karıştı
Merveonay filizefsa 2 yıl diyorlar aynen ama ben biraz bu epizyotomi olayından tırsıyorum çoğu kadında sıkıntı oluyormuş açılma tutmama yanlış kaynama oturamama falan ben gene normal normal derim gider sezaryen olurum kesin 😀😀😀😀
Deniz2961 filizefsa deneyin istersinz cnku bn 4 cm açıklıkla hiç sancim yokken direk sezeryan diyip.kestrio.atti hep aklında kaldi
filizefsa Deniz2961 benim 6cm açık vardı gram sancım yoktu ama biz biraz ihmale geldik bebeğimin kalp atışı ve nabzı durunca hemen aldılar
Semakacan filizefsa doktorunuzla konuşun artık tıp baya ilerledi yani ben bi de 18 sene öncesinden bahsediyorum
filizefsa Deniz2961 doktor açılmam varken ısrarla eve gönderdi sancım yok diye bi gece evde yattım ertesi gün bebeğimin hareketleri bi anda durdu
filizefsa Deniz2961 var kuzum doktor 5 cm açıkla eve gönderdi nişanım geldi sancın yoksa o önemli değil dedi sancı bekledi şnatla ben ağrı eşiğim yüksek sancı hissetmem dediğim halde üstelik