Melikezturk benimde bugün adet günüm insallah olmam bende 3 yildir evlat hasreti çekiyorum. Ilk gebeligim 8 aylik.erken dogum oldu bebegimi kaybettim. 1 de düşüğüm var insallah bu ay hayirlisiyla güldürür rabbim yüzümüzü. Göğüs hassasiyeti ve ara kasiklarimda agri ve kramp dışında bir belirti yok insallah adet belirtisi degildir cok ümitlendim bu ay