Tubaa-06 Kizlar iyi aksamlar ben 12+3 hamileyim doktor 16 da gel cinsiyet icin dedi ama bir kac kisiye denk geldim erken ogrenen acaba yarin gitsem ogrenir miyim yoksa biraz daha bekleyimmi beklemek zor gercekten😂
deletedmom87894 Tubaa-06 ben bugün 15 haftamda sordum devlette aslında 16 da söylğyorlarmış baktılar gördü cinsiyetini ama küçük daha dedi bence sizde biraz bekleyin
Biyo_logg Tubaa-06 ben ilk oğlumda 12 haftalıkken öğrenmiştim ama şimdi 16. Ya 1 gün var ve hala öğrenemedim bekliyorum sabırsızlıkla
habibedogan Doktor bu sefer sana demesin sana 16 gel defim diye baska doktora gitcekeen git bende 13 haftalik oldum bende cok merak ediyorum bekliyorum bakalım