mlksh25 Kizlar 15 gündür doğum yaptım ve şiddetli öksürük vb durumlarda idrar kaçırdığımi gördüm iki kere, ve tuvalette idrarimi tutmaya çalışırken zorlandığını farkettim. Ilk doğumundu. Daha önce benzer durum yasayan var mi