ZeynepAkyapnKo Kızlar 34 haftalık gebeyim. 32 hafta da analık raporumu aldım bugün teyit etmek amaçlı 170’i aradım o raporun ödemesinin gerçekleşemeyeceğini arşive kaldırıldığını söylediler. Ne alaka anlamadım. Şikayet dilekçesi oluşturdum haber gelecek ama ben sizinde başınızdan Böyle bişey geçtimi merak ettim sizlerede sormak istedim.
Denizkizi ZeynepAkyapnKo odeme neden sıze olmuyor nıye arsıve kaldırılmıs onu anlamadım acıkcası sgk yı arayın net bılgı alırsınız
ZeynepAkyapnKo Asdfgh shdshntrk Prensannes Devrim canım sigortalı çalışan annelere belli haftadan sonra analık izni veriyorlar. Yani işe gitmiyorsun evde oturuyorsun ama ücretli izin gibi. Bununda ücretini sgk ödüyor iş yeri değil.
Goncaygl ZeynepAkyapnKo ya bende şey soracaktım. Üniversite öğrencisiyim ben de rapor alabiliyor muyum acaba okul için sınavlara denk geliyor doğumum
Denizkizi ZeynepAkyapnKo benım bıldıgım ızın bıttıkten sonra evde cocugunla kalmak ıstersen bu durumda normal maasın yarısı odenıyor tam maas degıl sgk odeme yapıyor ..
ZeynepAkyapnKo Goncaygl çalışan sigortalı gözüyorsan paralı alabilşrsin ama onun dılında hiç bir bilgim yok canım benim.
Goncaygl ZeynepAkyapnKo paralı alamam zaten o kesin de inşallah üniversite sorun çıkartmaz. Teşekkür ederim canım 😊