Isimlendirmeleri farkli canim anlayamadim. Bende kombine risk ve ikili test riskim vardi. Benim ikisi de yuksek. Ama 1:250altinda olunca riskli diye biliyorum.benim altinda oldugu icin fetal dna analizi yaptirmami tavsiye etti ve yaptirdik 10gun sonra cikacak kismetse sonucu. 4luyu beklemeden yaptirdik.baska bir doktorda 4lu yaptir +fetal dna yaptirirsin dedi. Yani Sana ve doktoruna kalmis