deletedmom87894 Kızlar bugün erkek olduğunu öğrendim hamileliğim çok rahat geçti mide bulantım kusmam olmadı kasık ağrılarımda olmadı hep solda yatma isteğim oldu😊sizde ne tür belirtiler oldu
535arss deletedmom87894 bende karnım buyumese hamıle oldgumu unutuyordum hıcbı agri mıde bulantısı yasamadım
burcuruli deletedmom87894 aynı bende öyle canım hiçbir zorluk çekmedim çok şükür bizim de oğluşumuz geliyor ☺️
Aysuduha deletedmom87894 ay kustum öylece hcbsy yıyemdm haftalarca kz sanmstm oğlan çıktı 😂 kasıklarm belım catlıyor
Aysehsdmr deletedmom87894 benim oğlumda hiç kuam olmadı rahattım. Buda öyle gibi akşamlari bulantı yaşadım biraz ama geçiyor o da iyiyim yani.bakalim bu ne olacak 🤗
535arss deletedmom87894 saglıkla kucagına almayı nasıp etsın rabbım ınsllah kolay dogum nasıp olsun sıze ınsllah