_sena_ Merhaba anneler Bebegim 2 haftadır iciyor ama yedigi an altına yapıyor ve isal yasayan var mı mamayı degistirmem mi gerekir
Dilekcnkn _sena_ bizde kullanıyoruz, ilk hipp kullandık kakası çok sert çıktı şimdi sma kullanıyoruz günde bir kez yapması gerektiği gibi yapıyor . Şu anda kakasından anlayabiliriz kuş misali sen bence bir değiştir mamasını bakalım ne oluyor .