Babydream 8+4 haftalık hamileyim. Sırt üstü yada yüz üstü yatmak da sorun olur mu bebekde özellikle sırt üstü yattığımızda bebeğe kan akışımı gitmiyormuş öyle bişey okumuştum ne kadar doğrudur acaba. Bilgisi olan var mı
annesi_ Babydream Daha erken cnaim çok istediğin gibi yatabilirsin ben iki buçuk aya kadar istediğim gibi yattım ondan sonra hep sola yatıyorum uyuştum sol tarafım tadını çıkar derim😄
Deletedmom_6 Babydream ilk 3 ayda sırt üstü yatmak normal diye biliyorum 3 aydan sonra yok galiba bende böyle bir şey okumuştum ben malesef genelde sağ ve sırt üstü yatıyorum umarım bi zararı yoktur en iyisi doktora sormak
dakpinar- Babydream şimdilik sorun yok canım ama ilerde zaten o şekilde yatamıyoruz ağrı falan oluyor bir de saglıklı degılmıs 🥰
mathildaa Babydream su an yatabilirsin büyüdükçe zaten vücudun izin vermeyecek. Sonrasjnda soluna yatmak daha iyi. Hatta benim için azıcık yüzüstü yatsana 🥲🥲🥲
Serpilbb Babydream daha çok erken ben 16 haftalıkken yüz üstü yatıyordum bi kere içimde kaydığını hissettim ilk defa gissetmiştim bide rahatsız olur diye yatmadım dahada.4. Aya kadar bi sıkıntı olmaz
Minigin_annesi0 Babydream Haftan çok erken daha canım 16 haftalığım sırt üstü yatıyorum yüz üstü yatmak zorluyo artık
Merve-gt Babydream Doktorunuza, danışırsanız daha iyi bilgilendirir. Ben hamileliğimi öğrendiğimden beri sol tarafıma yatıyorum i. Doktorum tavsiye etmişti
aysenurtc Babydream yatış pozisyonu için sizin haftanız çok erken. Ancak ilerleyen gebelik haftalarında bebeğin kütlesi artıp kapladığı alan arttığı için damarlara baskı yapacağından sırtüstü yatmak önerilmez annenin sol yana yatılması en iyi olandır .