Kubra-25 Hafta jodid 100 kullanan varmı iyot eksikliği yaşayan hatta doğum yapan oldumu yardımcı olursanız sevinirim 👍🏻
Kubra-25 Yagmur1907 Peki sadece sabah içilecek dimi doktor da belirtmedi eczacıda ben bi tane içtim bide bi haftada faydası olur mu siz ne kadar kullandınız
Kubra-25 Yagmur1907 bu arada bebeğiniz sağlıklı dimi 😌 başka kimse yazmayınca size soruyorum 🤔 kaç haftalıkken başladınız ne kadar kullandınız .?
Yagmur1907 Kubra-25 sabahları içmek önerilir yazıyor içinde ben o yüzden hep kahvaltıdan sonra içtim.
Esra1453- Kubra-25 sağlıklı çok şükür yanlış hatırlamıyorsam 30. Hafta da başladım iyot eksikliği var dedi
Yagmur1907 Kubra-25 şeker yüklemesinden sonra başladım. Çokta sağlıklı doğdu maşallah 🥰 sende sağlıkla alırsın kucağına bebeğini inşallah 😍
Kubra-25 Esra1453- çok şükür canım bende baya tedirgin oldum Google bakınca 😌 doğuma az kaldı bi haftada ne faydası olur diyorum ama inş faydası olur 🤲🏻
Captmom Benim hafif tiroid problemim var, normal hayatımda ilaç kullanmıyordum ancak hamile kalınca doktorum önlem amaçlı çok düşük doz başlattı.
Kubra-25 Captmom önemliymiş aynen benimde bi düştü bi çıktı bi normal karşılandı son haftam iyot verildi inş bebelerimiz sağlıklı olur 🤲🏻