Nazli_ayar Nurss34 adet düzenleyici olarak soğan suyu birebir resmen. Hem iltihap ödem varsa onuda atiyo. Adetken içmeninde bir zararı yok yani
Minigin_annesi0 Nurss34 ben adetim bittikten sonra başlamıştım ama eltim adetliyken içmiş o ay hamile kalmıştı bende içtiğim ayda hamşle kaldım bi problem olmaz bence
Birmelekbiranne Nurss34 Şöyle oldu belki alakası yok bilmiyorum ama olsun fikir olsun. Ben adetli iken sogan suyu içtim adetim bittikten bir kaç gün sonra şüphelenip test yaptım ve pozitif kan sonucum da 1000 üstü çıktı ama sonrasında tekrar kanamayla düştü. 🤷🏻♀️ Belki üstüne gördüm bilmiyorum. Bilmeden de böyle bir şey yaşamıştım.
maviay246 Nurss34 Nazli_ayar Nazli_ayar Minigin_annesi0 Kızlar Peki bu soğan kürünün yan etkisi varmı hormonları faln bozarmı
Nazli_ayar Nurss34 Bende iciyodum. Bir zararini görmedim. Annemde iciyodu. Hemde sabah aksam günde iki sefer iciyoduk. 😂
Nazli_ayar Nurss34 PeK sanmıyorum benim hiç değişme olmamıştı. Ama arada bir bendede ağrı oluyodu.annem enfeksiyon varsa onu temizler o yüzden olur diyodu hep. Kendimde görmedimde annem böyle rahimde ağrısı olup iltihap döktüğünü söylüyodu
Birmelekbiranne Zehra2701 hiç bir fikrim yok belki de üstüne görüyordum ama bilemedim. Çok karışık bir durum yaşadım
Gokcezzz Kızlar ben hamile kaldığım ay tuzlu su yaptım psikolog Esra ezmeci förmülü bide bala çörek otu tarçın karıştırdım o ay oldu tabi allahtan ama vesile oldu bence bunlar
Dilber98 Nurss34 canım İbrahim Saraçoğlunun tarifi soğan kürü biliyorsunuzdur,kendisi adet bitiminden 3 gün sonra içmeye başlayın diyor,15 gün.Sonraki aylar 10 gün olmakla toplamda 4 ay içiliyor.
ssbolg Dilber98 merhaba canım ben sadece 15 gün içiliyor sanıyordum. Mesela bu ay 10 gündür yapıyorum 4 gün daha yapıp bırakıcam önümüzde ki ay yine mi yapayım
Havvamu Soğan suyu iltihap sokturuyo bi de adeti de cogaltiyor adetliyken cok icmeyin kizlar agriniz cok olduğu gün 1bardak yeter..mesela ben kürü ilk denedigimde adet disi kanamalar adetin uzun surmesi vs yaşadım sonrasi ilac kullandim adetim kesilsin diye..
Rukiye0101 ssbolg Hayır 15 gün yapıp bırakılıyor diye biliyorum ben devam etmeyin bence her ay yaparsanız gebelik durumunda zarar verebilir
Dilber98 ssbolg Evet canım bu ay 15 gün yaptın mı,bir sonraki adetden 3 gün sonra başlıyorsun 10 gün içiyorsun.İlk ay 15 gün geri kalan 3 ayda 10 gün içmekle toplamda 4 ay içiyorsun.Eğer kürü bir daha yapmak istersen en az son yaptığından 6 ay geçmesi gerek.
Dilber98 ssbolg Rukiye0101 Youtubeden baka bilirsiniz İbrahim Saraçoğlu kendisi söylüyor.Bu tarifi onun tarifi.