Asyarslan60 Mucize_4 canım ben çay değil ama ersağ hayıt ekstresi hap olduğu için daha kolay içerin diye daha yeni 20 gündür falan kullanıyorum sen de bi araştır istersen🙏❤️
Dilber98 Mucize_4 iyi akşamlar canım bende bir çok kez farklı zamanlarda,demleyip içdim.Fakat bir faydasını göremedim.Belki düzensiz yapdığım içinde faydası olmamışdır bilmiyorum.
Mucize_4 Asyarslan60 canım bende bu ay 19 gün üstüne adet oldum o yüzden pco falan yok bende hamillelik varmı peki canım
Asyarslan60 Mucize_4 canım hayıt ve inofolic combi artı klomen kullandım bugün çatlatma iğnesi oldum tedaviye yeni başladık yani🙏❤️
minikmucizemmmmmm Ben sabah akşam bir tatlı kaşığı kadar hayıtı havanda dövüp kaynamış suya attım. 10 15 dk demleyip süzüp içtim. Ama bir işe yaramadı ☺️ Belki sana faydası olur 🤗
Mucize_4 Asyarslan60 hayırlısı olsun canım bende direk hayıt tohumu aldım onu demliyip içiyorum da tam bilgi almak istiyorum bi arkaşadım önerdi hamile kalanlar varmı merak ediyorum
Dilber98 Mucize_4 10,15 gün içdiğim oldu 5 gün içdiğim oldu farklı zamanlarda ama çok faydalı diyorlar özeliklede hormon düzenleyici.Belki benim hastalığım için değildir bu bitki,ama sana faydası ola bilir.Kişideki soruna göre etkisi değişiyor bence.
gulsah_2013 Ben kullandım uzun süre ikinci bebeği istedik olmadı çok korunma yöntemleri uygulamıştım hayıt tohumunu çay yapıp demledim her gün bir bardak içtim ılık halde 2-3 ay içinde rabbim izin verdi şükür