Muni66 7+3 TE lekelenmem oldu , acile gittim kese boş görünüyordu ertesi gün kendi doktoruma gittim yolk saç denen şeyin de olmadığını ve kanama alanının başladığını söyledi. Kürtaj olmazsan her an düşük yapabilirsin kanama alanin başlamış dedi malesef kürtaj oldum. 6. Haftanin ortalarında geç döllenme bile olsa vajinal ultrason da bebek görünüyor, vajinal baktırdiniz mi