Melissim12 Benim arkadaşlarım var bende gittim oraya çok memnunlar Doğum yapan arkadaşlar bende çok memnundum ama doğumumu ben bölge hastanesinde yapmaya karar verdim :)
Morvi Benim bir çok yakınım orada Doğum yaptı ancak maalesef memnun kalmadılar. Son zamanlarda da bana hiç önerilmiyor. Biraz daha araştır derim..
PelinOuzhan Benim orada çalışan arkadaşlarım önermiyorlardı tavsiye etmem bende hamileyim medivia Çengelköye gidiyorum cok memnun kaldım doktordan