muge1661 Bebekisteyenn kuzum kesin var diyebilmemiz için hcg nin sağlıklı yükselmesi lazım bakalım yarında bekliyim perşembe adet gelmezse gideyim kan tahliline
duygukrd Bat kasım 23 de erken yumurtlamam oldu bu ay değerlendirdik ve o günden beri kasık ve bel ağrısı yaşıyorum akşam idrarıyla test yaptım çok silik çıktı ikinci çizgi hayırlısı bakalım
kucukkurtc Benim 4 gün gecikti yarın 5. gün olcak ama bende korkudan test yapmıyorum negatif görürüm diye artık biraz daha bekliyim dedim regl olcak gibi ağrımda var🤭