RemziAleyna merhaba benimde 5 ile 7 hafta arasında kanamam vardı hemde parçada geliyordu. Önemli olan burda bebeğin kalp atışı sağlığı ve kesesi. Eğer bunlar iyiyse doktorda korkulacak bir şey yok diyorsa dinlenmenizi tavsiye ederim. Bende hala kanama alanı var ve içerde birikiyor dışarı akmıyor. Progestan kullanıyorum. Bebeğim maşallah çok sağlıklı. Bol dua et. Rabbim kucağımıza almayı nasil etsin sağlıkla gelsinler.