Sybabyss Doktor ultrason muayenemde bana bir şeyin aşağıda olduğunu söyledi ama ne olduğunu unuttum aklıma gelmiyor suan icin sorun teşkil etmiyor ileriki aylarda yukarı çıkar dedi. Rahim ağzı kapalı sıkıntı yok dedi. Aşağıda dediği şey nedir sizce?
Mihriballim Plesanta olabilir bebek büyüdükçe rahim buyudukce yukarı çıkar kendinizi çok yormayin bol bol dinlenin
Beyzolas Sybabyss yanlış bilgi vermeyim ama tam rahimi kapatınca biraz sıkıntı oluyormuş galiba ama genelde zamanla yukarı çıkıyor benimde aşağı yerleşimli hala tam kapatmıyor rahimi ama doktor normal doğumda çok kanaman olur dedi sezeryan önerdi bu gibi sorunlar oluyor galiba