Cansu_eyup23 aç karınla kuru erik yiyip su içersen çıkarsın.. yeme alışkanlığını değiştirmek lazım.. benim bağırsaklarım normalde çok iyi çalışırdı gebeliğin 20. haftasında sıkıntı yaşadım, kuru erikle düzene girdi, şükür sonrasında problem yaşamadım..