kahvekitapakademi biraz ağrılı ve kanamali bi durum canm bende ilk gebeligimde 7.haftamda evde düşük yapmistim oncesinde kanamam basladi düşük yaptigim gün agrilarm basladi adet olcakmisim gibi bacaklarima vuran bi ağrıydı sonrasinda bebegim düştü zaten önemli olan sonraki evreydi benim icin çünkü kan pihtilarim vardi onlari atmam cok agrili oldu ama neticede 1 hafta sonrasında hersey normale döndü 😐 sagliksiz gelişen gebeliklerde olabiliyo bu durum vücut bebegi hastalik olarak gördüğü icin disari atiyo bunun iyi bisy oldugunu bile söylemişti doktorum bana üzülme sende hic Rabbim en dogru zamanda tekrar nasip etsin insallah 😊