40+4teyiz Nişan ,suyum falan gelmemiş hafif sancılarım var gelip gidiyor bebek hareketleri de gayet iyi bı kaç gündür böyle .cevremdekiler sorun olabilir deyip duruyorlar doğum olması gerekirdi şimdiye diyorlar psikojim bozuldu korku deseniz tavan acaba gerçekten ters bı durum var mıdır aranızda böyle olan var mı yoksa korkmali miyim gerçekten 1 hafta önce kontrole gittim herşey yolundaydi nstde hafif sancılar da çıktı kafam çok karışık iyice moralden düştüm