Mellisssa Kızçelerimm sonnda doğurabileceğim sanırım 38+6 yarın tekrar doktora gidecğim bugn muane sonrasında lekelenmem oldu ama normal sanırım 3 cm açıklığım varmış umarım çocuğum yarın doğar 🙈😂
Hatice1803 Mellisssa ben bir haftadir bekliyorum 3 cm acilma ile ustelik iki haftadir lekelenmem iki defafa kanamam oldu ama ne gelen be giden var