Vuslat61 ay hemde ikiiiz maşallah bende çok istemiştim ama bi tanecikmis 🤗 benimde ilk haftalarda kanamam oldu ama şükür durdu. Hastane de yatmıştım ama. Doktorumuz 12. Hafta da kıza benzetti ama netleşmesini bekliyoruz bizde. Inşallah sağlıkla doğar yavrularımız. Bir de kilo aldın mı canım