Tugce-dh Evde düştüğüm için ptesi günü kontrole gittim. Allaha şükür bebek normal ama maalesef benim de sancım çıktı. Açıklık yok çok şükür. Serum takıldı, sonrasında nst de sancım azalmıştı. Ben de sancı gibi hissetmiyorum sadece bebeğin toplanması rahatsız ediyor ama o şekilde hissediliyormuş doktorun dediğine göre. Ptesi tekrar gidicem. İnsan gerçekten korkuyor inşallah vaktinde kavuşuruz yavrularımıza🙏🏻