Kızlar dün ayrıntılı ultrasona girdim. Bebeğimiz sağlıklı çok şükür. Ama doktordan çıktıktan 1-2 saat sonra göbeğimi altı rahmin üst kısmında bir ağrı var. Kasık ağrısı gibi ve sanki büyük tuvalet hissi gibi bir ağrı… oturduğum yerden kalkarken de ağrı oluyor. Gaz sıkışması olabilir mi çözemedim. Wc ye çıktım ama geçmiyor. Bebişin hareketlerini hissediyorum. Dün doktordan gelmesem bugün doktora giderdim. Yarında sağlık ocağında takibim var. Sizce normal mi bu ağrı? Büyüğü için baskı yapıyor olabilir mi? Doktor çok aşağıda demişti. 22+5 teyiz