34 haftalık hamileyim doktor bebegin kafasının tombul olduğunu söyledi iki hafta ondeymis korkuyorum acaba hastalık mı bu normal mi doktor korkulacak bisey yok dedi ama endişeliyim sizde öyle bisey oldu mu yada dogum yaptıysanız ve kafasinın haftasına göre ilerde olduğunu soyledilerse gerçekten büyük muydu ultrasonda mi öyle çıkıyor bilemedim