Aslhn12 bende aynı sizin gibiyim 39+4 haftadayım hem istiyorum artık gelsin hemde beni neyin beklediğini bilmediğim için tedirginim 😬 çok karışık duygular bir gün çok cesaretli enerjik hissederken ertesi gün durgun ve tedirgin hissediyorum 🙄😀 birde sanırım iyi bir anne olabilecekmiyim endişesi var