Merhaba kızlar 26+1 ım bebeğim plensantanın arkasında yerlesmıs durumda..ultrasonda yuzunu falan göremiyoruz..Bugunde ultrasona gore 10 hun gerıden geliyoruz..karnımda cok çıkmadı .
Bebek plesantanın arkasında oldugu için karnım büyümedi dıyordum ama sımdı gerıden gelınce acaba gelısme geriliği falan mı var dıye tedirgin oldum..Aynı sekılde bebeği plesantanın arkasında olup sorun yaşayan var mı?kılosunda,gelısımınde vs