Arkadaşlar 1-1.5 saattir ara ara 5-6 kere olmuştur karnımda kasılma oluyor taş gibi ve belime ağrı vuruyor normal mi yoksa doğum sancısı mı acaba ilk gebeliğimde kendi sancım olmamıştı o yüzden bi bilgim de yok 🥺 kasılma geçince bebeğim hareket ediyor onda sıkıntı yok