Selam kızlar. Bugün üçüncü kez hamile olduğumu öğrendim şükürler olsun. Bundan önce iki kere düşüğüm oldu. Genetik test yaptırdık temiz çıktı , rahim filmi çekindim temiz çıktı yani genelde anlamda her şeyimiz temiz çıktı . Ve tabi ki kan pıhtılaşması içinde kan vermiştim kanımda ufak bir pıhtılaşma olduğunu söyledi doktor iğneye gerek yok sadece aspirin hap kullanmam gerektiğini söyledi. İki gün sonra doktor randevum var ne gerekiyorsa yapılmasını söyleyeceğim hiç bir şeyin ihmal edilmemesi gerektiğini . Bu durumu yaşayanlar var mı ? Kanında pıhtılaşma olup aspirin kullanan anneler yorumlarınızı merak ediyorum 🙏🏻