caganin_annesi Zuzusmylva ay bende böyleydim 4 kilo verdim. Şimdi doymuyorum. 4. Ay başladı ve ben bir ayı oldum.
Fnen Zuzusmylva ben 170 boy 48 kg ile hamile kaldım, aşırı zayıf katagorisi oluyor ona rağmen doktorum ilk 3 ay kilo alma vitaminli beslen dedi, genelde muz kurtarıcım oldu🌸 balıı süt falan yapıyordum yumurta yoğurt bu tarz şeyler yemeye ağırlık göster
Zuzusmylva Fnen sabahları eşim benden önce kalkıb banada ballı süt yapar, kırılmasın diye zorla içiyodum, yayarlı içecek olduğuna sevindim, doktorum bana bal çok kullanma demişti
Fnen Zuzusmylva o zaman doktorunu dinle canım, belki senin bir hormonun sınırdadır iyi gelmiyordur sana
Minikkuzular Zuzusmylva ilk haftalar çok normal hatta doktorum bana annelerin zayıflamasını bekliyoruz 3 ay kilo veriliyormuş şuan 6 aylık oldum doymuyorum bende iştahım açıldı