cgnduru sanırım siz doktordan daha iyi biliyorsunuz? Öyle dediyse öyledir hergün olacaksa zaten yumurtlamayı yakalar çatlatma iğnesinede , doktorada gerek olmazdı. Ama öyle olmuyor hergün ilişki olması bazı vajinalarda vajina florasını bozuyor ve sperm Rahime gitmeden özelliğini kaybediyor yada fazla meni birikmesinden yumurtaya doğru ilerleyemiyor. Yumurtlama günü ilişkiye girmek hamilelik ihtimalini daha çok arttırıyor